آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»لوازم»سایر لوازم»سوپرمارکت اینترنتی میهن هایپر
سوپرمارکت اینترنتی میهن هایپر-pic1

سوپرمارکت اینترنتی میهن هایپر

این روزها زندگی مدرن، نحوه خرید کردن دیگری را می طلبد. خریدی که در آن ازاتلاف زمانهای طولانی در صف و ترافیک و آلودگی هوا و ... خبری نباشد تا زمان بیشتری را به خودمان اختصاص دهیم.
به همین منظور سوپرمارکت اینترنتی میهن هایپر ، با هدف تهیه بهترین و با کیفیت ترین محصولات خوراکی و نوشیدنی و ... با تنوع بسیار برای شما عزیزان تاسیس شده است. هموطنان عزیز می توانند در میهن هایپر محصولات مورد نیاز خود از جمله خواروبار، نوشیدنی، پروتئینی، لبنیات، غذاهای نیمه آماده، تنقلات، انواع ادویه ها و خشکبار ها را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنند.
این سوپرمارکت باتنوع بیش از 8000محصول و ارسال رایگان به سراسر شهر تهران(برای سفارشات بالای 100000 تومان) حتی درروزهای تعطیل، سعی میکند علاوه بر کمک به کاهش آلودگی، تجربه خریدی آسان و دلپذیر برای مشتریان عزیز بوجود بیاورد.
انتخاب بازه زمان ارسال سفارش و روز آن از مزایای میهن هایپر است و این امکان را به مشتری میدهد تا برنامه روزانه و خرید خود را کاملا مدیریت کند. محصولات در این سایت همگی تازه و با تاریخ های به روز می باشند و تمامی محصولات سایت میهن هایپر از برندهای سرشناس و معتبر تهیه می شوند و ضمانت اصل بودن کالا لحاظ شده است. از دیگر مزایای میهن هایپر، «تحویل اکسپرس»، «تحویل در محل»، «تضمین بهترین قیمت» و «گارانتی کیفیت محصول» می باشد، که شامل بازگشت وجه یا تعویض محصول در صورت عدم رضایت مشتری از نوع بسته بندی محصول یا ایرادی در تاریخ انقضا میباشد.
میهن هایپر تجربه شیرین و لذت بخشی را برای خرید اینترنتی شما آرزومند است.
برای اطلاعات بیشتر، به وب سایت ما مراجعه نمایید.
www. mihanhyper.com


آگهی دهنده: میهن هایپر
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - سایر لوازم در تهران
آدرس: تهران – خیابان آزادی – خیابان شهیدان – پلاک۱۳۶ – واحد ۲۱
به روز شده در:۱۳۹۶/۱۰/۵
بازدید: 112 بار
ایمیل: