آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»لوازم»سایر لوازم»دستگاه چمن زن 1400 وات WOLF GARTEN
دستگاه چمن زن 1400 وات WOLF GARTEN-pic1

دستگاه چمن زن 1400 وات WOLF GARTEN

دستگاه چمن زن 1400 وات WOLF GARTEN



مشخصات کلی کالا

دستگاه چمن زنی برقی ولف گاردن (Wolf Garten) با قدرت 1700 وات طراحی شده است. کاربرد این چمن زن بیشتر برای مصارف خانگی و نیمه حرفه ای دارد. این چمن زن از بدنه پلاستیکی مقاوم ساخته شده است. دارای مخزنی پارچه ای به حجم 10 لیتر برای ذخیره چمن های کوتاه شده می باشد. عرض برش این دستگاه بروی چمن حدود 40 سانتیمتر است و امکان تنظیم ارتفاع دستگاه جهت کوتاه یا بلند زدن چمن ها وجود دارد. وزن این چمن زن حدود 10 کیلوگرم می باشد و دارای ابعاد 50*70 می باشد. به گفته سازندگان این چمن زن، میزان صدای تولیدی این دستگاه 93 دسی بل می باشد.
مشخصات برند

فکر اولیه شرکت ولف گاردن (Wolf Garten) در ابتدا توسط جرج ولف (Gregor Wolf) در سال 1927که در کارخانه آهن آلات پدر خودش کار میکرد با ایجاد کج بیلی برای راحتی کار کشاورزی ایجاد گردید. اولین دیدگاه او ایجاد ادوات برای راحتی کار در کشاورزی بود. در سال 1953 این شرکت با نام WOLF Geräte GmbH در آلمان تاسیس گردید و جزء اولین شرکت هایی در اروپا به شمار می آمد که بروی ادوات باغبانی و چرخش مناسب آن در کار اقدامات متعددی انجام داد. در سال 1958 این کمپانی اولین ماشین چمن زنی الکتریکی را به بازار اروپا ارائه نمود زمانیکه اولین چمن زن بنزینی در سال 1975 به بازار ارائه شد. در طی سال های بعدی شرکت بروی تولید تجهیزات سبز بیشتر تمرکز نمود و کیفیت محصولات خود را به حدی بالا برد که 10 سال گارانتی محصولات را در آلمان ارائه نمود. در سال های اخیر هدف شرکت آسان نمودن کار باغبانی، لذت بخش نمودن آن و سازگاری کامل با شرایط محیط زیست بنا نهاده شده است تا در 5 کارخانه تولیدی این شرکت در اروپا و هر 14 تیم فروش این کمپانی در اروپا، آمریکا و چین سرلوحه کار پرسنل قرار گیرد. در حال حاضر محصولات این شرکت تحت نام برند ولف گاردن در چین تولید و با درجه کیفیت های متفاوت ارائه می گردد.

شما می توانید این محصول با کیفیت را از فروشگاه اینترنتی 301030 به آدرس www.301030.ir با نازلترین قیمت خریداری کنید.لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی 301030 دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت معدن و تجارت می باشد و اولین فروشگاه اینترنتی است که با شرکت پست و پست 193 قرارداد دارد


آگهی دهنده: فروشگاه اینترنتی 301030
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان خراسان رضوی - مشهد - سایر لوازم در مشهد
آدرس: مشهد - بلوار وکیل آباد - کوثر شمالی 5 اولین کوچه سمت چپ - پلاک 12 - طبقه دوم
به روز شده در:۱۳۹۴/۹/۱۸
بازدید: 266 بار
ایمیل: