آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»لوازم»سایر لوازم»گالری ساعت مشایخ
گالری ساعت مشایخ-pic1

گالری ساعت مشایخ

گالری ساعت مشایخ در سال1345 در اصفهان شروع به فعالیت نمود. گالری مشایخ به عنوان یکی از برجسته ترین فروشگاهها درزمینه ساعت ، نماینده انحصاری 12 برند نفیس و معتبر ساعت ، های استثنایی در ایران است .
هدف اصلی گالری مشایخ ،درک اهمیت مخاطبان، تشخیص سلیقه های آنها و تحقق یخشیدن به آمال و آرزوهای آنها است. گالری مشایخ با گردآوری مجموعه ای بی نظیر از ساعت ها، خشنودی و رضایت خاطر طیف وسیعی از مشکل پسندان را فراهم می نماید. در وب سایت گالری ساعت مشایخ سعی بر این بوده است که کاملترین مجموعه ساعتهای برندهای معتبر در اختیار کاربران قرار گیرد تا با این کار علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه های کاربران، بتوانند کاملترین و متنوع ترین مجموعه ساعت را در دسترسی خود داشته و از میان ساعتهای موجود، ساعت مورد علاقه خود را انتخاب نموده و به راحتی خریداری نمایند.

کالای اصل را تحویل بگیرید!

مجموعه ساعتهای گالری ساعت مشایخ تنها ساعتهای اصل (اورجینال) را به کاربران خود پیشنهاد می کند و در وب سایت ارائه می دهد. تمامی ساعت های ارائه شده توسط این وب سایت با برگه فاکتور به شرط اورجینال تحویل مشتری می گردد.

گارانتی

ساعتهای ارائه شده در گالری ساعت مشایخ همه دارای برگه گارانتی معتبر بوده و بسته به برند و نوع ساعتها از یک سال تا سه سال گارانتی کامل تعمیرات به آنها تعلق می گیرد.

سرعت در تحویل کالا

پس از تکمیل مراحل سفارش و خرید کالا، ساعت یا ساعتهای خریداری شده توسط مشتری حد اکثر در مدت زمان 24 ساعت در مراکز استانهای ایران و در اصفهان طی 2 ساعت تحویل خواهد شد.

تحویل رایگان کالا

هزینه حمل و نقل سفارشات شما که از وب سایت گالری ساعت مشایخ خریداری نموده اید، به صورت رایگان خواهد بود و شما هر جای ایران که باشید ساعت خود را رایگان خواهد بود و از طریق پست جمهوری اسلامی ایران و یا شرکتهای خصوصی باربری کالای خود را دریافت خواهید نمود.
آدرس پست الکترونیک : info[@]gmwatch.ir


آگهی دهنده: زهرا رحیمی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان اصفهان - اصفهان - سایر لوازم در اصفهان
آدرس: اصفهان ، چهارباغ عباسی بعد از خیابان شیخ بهایی جنب پاساژ ملک صالحی ( ساعت کاری فروشگاه شنبه تا پنجشنبه صبح ها 9:00 الی 14 بعدظهر ها 16:30 الی 22 ) فروش آنلاین بصورت 24 ساعت در تمامی روزهای سال
به روز شده در:۱۳۹۵/۶/۲۸
بازدید: 352 بار
ایمیل: