آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»لوازم»سایر لوازم»تولید led رشد گیاه
تولید led رشد گیاه -pic1

تولید led رشد گیاه

تولید وعرضه انواع پنلها و لامپ های led مخصوص رشد گیاه در فروشگاه:ledplants.ir



مزایای لامپ های ال ای دی پرورش و تکثیر گیاه:
لامپ های ال ای دی(با طیف نوری کامل)مناسب رشد گیاه
لامپ های ال ای دی مخصوص رشد گیاه با طیف نور کامل پیشنهادی جدید همراه با تکنولوژی جدید برای پرورش گیاهان هستند.بیشتر مردم در مورد لامپ های رشد قابل استفاده برای گلخانه هایشان فکر میکنند و مجبور به استفاده از لامپ های فلورسنت غول پیکر میشوند.ولی لامپ های ال ای دی به خصوص لامپ های ال ای دی دارای طیف نوری کامل و کارامد تر از دیگر انواع لامپ ها میباشند.
ولی بسیاری از مردم هنوز از سیستم های روشنایی معمولی و قدیمی برای رشد گیاهنشان استفاده میکنند.
ولی به روز رسانی سیستم روشنایی که استفاده میکنید همیشه انتخابی میباشد که باید مد نظر قرار دهید.
مشکلی که همیشه در کاشت در فضای خانه و گلخانه وجود دارد این است که باید محیطی مانند طبیعت پیاده سازی کنیم و همچنین منبع نوری همانند خورشید که پاسخ گوی تمام نیاز های گیاهان باشد.
ولی دستیابی به این امر کار اسانی نیست و ممکن است هزینه های سنگینی در بر داشته باشد و در نهایت بی اثر باشد.اکثر مردم از لامپ های بخار سدیم و متاهالید به عنوان ابزار جایگزین خورشید استفاده میکنند. به منظور حمایت از رشد گیاهان به طور موثر لامپ های شما باید طیف نور کامل و مناسب را به گیاهان ارائه دهند امری که دستیابی به ان با روش های سنتی اسان تر است.
کیت های لامپ های ال ای دی تشکیل شده از پنل های پر شده از لامپ های ال ای دی میباشند که با تنظیمات و وات های مختلف قرار داده شده اند تا قابلیت تولید طیف نوری کامل را داشته باشند.
تعداد زیادی از رنگ های مختلفی وجود دارد که دارای طیف نوری ابی و قرمز میباشند که مناسب نیاز های گیاهان شما میباشند.
بسیاری از مردم فقط از طیف نوری ابی و قرمز برای دوره قبل از گلدهی و گلدهی استفاده میکنند اما برای به دست اوردن محصول بیشتر گیاهان شما به طیف های نوری دیگر هم نیازمند هستند.
مزایا و دلایل بسیار زیادی وجود دارد که چرا شما باید از لامپ های ال ای دی که دارای طیف نوری کامل هستند استفاده کنید که در ادامه این موضوع را مورد بحث قرار میدهیم.
میزان اثر گذاری
اثر گذاری این لامپ ها همیشه مورد بحث قرار میگیرد ولی اکثر مردم موافقند که لامپ های ال ای دی مخصوص رشد گیاه مزیت های زیادی دارند.
اکثر مردمی که از لامپ های بخار سدیم برای رشد گیاهنشان استفاده میکنند به ازای هر وات نیم گرم محصول برداشت میکنند در صورتی که با لامپ های ال ای دی به ازای هر وات تا 1.5 گرم محصول برداشت میکنید.میزان اثر بخشی که مورد بحث قرار میگیرد بر اساس طیف نوری میباشد.لامپ های ال ای دی با طیف نوری کامل معمولا نسبت به لامپ های حاوی اشعه های خورشید ترجیح داده میشوند.
در صورتی که بسیاری از مردم اعتقاد دارند که طیف های نوری ساده ابی و قرمز جوابگوی همه نیاز های گیاهان میباشند.حتی اگر این امر واقعیت داشته باشد مقدار هزینه ای که شما صرفه جویی میکنید خیلی بالاست و لامپ های ال ای دی دارای طیف نوری کامل نسبت به لامپ های هالوژنی(بخار سدیم و متاهالید)مزایای بسیار بهتری دارند.
اندازه:
در مقایسه با سیستم های روشنایی معمولی لامپ های ال ای دی دارای طیف نوری کامل به سادگی نصب و فضای کمی را اشغال میکنند.مزایای دیگری که این لامپ ها دارا میباشند این است که نیاز به بالاست(راه انداز) و پنل های انعکاس دهنده نور نمیباشد.در صورتی که لامپ های ال ای دی فضای خیلی کمی اشغال میکنند و در هر جایی قابل نصب هستند.
تطبیق پذیری:
لامپ های ال ای دی با توجه به اندازه ای که دارند در هر وضعیتی قابل نصب هستند.اتاق های رشد گیاه میتوانند به صورت خیلی بدی شلوغ و مزدحم باشند با توجه به تجهیزاتی که لامپ های دیگر نیاز دارند.مزیتی که لامپ های ال ای دی مخصوص رشد گیاه دارا میباشند این است که وقتی شما دارای فضای محدود برای رشد گیاهتان هستید نیازی به نگرانی نیست و به راحتی میتوانید از لامپ ها برای رشد گیاه استفاده کنید که مزیت بسیارخوبی به شمار می اید.
گرما:
گرما موضوعی است که ذهن مردم را به خود مشغول میکند وقتی که اتاق رشد یا گلخانه تعداد بالایی از گیاهان را در بر بگیرد که به دلیل استفاده از لامپ های متعدد دمای گلخانه و اتاق کاشت را خیلی بالا میبرد و ممکن است باعث اتش سوزی در محیط گلخانه شود.ولی در صورت استفاده از لامپ های ال ای دی با طیف نور کامل دیگر چنین مشکلی نخواهید داشت و کنترل دمای گلخانه و محیط کشت خیلی اسان میشود.
میزان استفاده از برق:
میزان استفاده از برق لامپ های ال ای دی در مقایسه با سایر لامپ های دیگر حتی لامپ های کم مصرف خیلی کم تر میباشد و با استفاده از این لامپ ها هزینه برق گلخانه شما به شدت کاهش می یابد.

سازگار با محیط زیست:
مزیت دیگر استفاده از لامپ های ال ای دی مخصوص رشد گیاه سازگاری بیشتر با محیط زیست در مقایسه با سایر لامپ ها میباشد.در صورتی که لامپ های هالوژنی(بخار سدیم ومتاهالید) و فلورسنت(کم مصرف) دارای مواد شیمیایی سمی میباشند.با جایگزین کردن لامپ های دیگر با لامپ های ال ای دی مخصوص رشد گیاه میزان تولید محصولات خودتان را چند برابر میکنید.
www.LedPlants.ir : منبع


آگهی دهنده: امیر
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان خوزستان - اهواز - سایر لوازم در اهواز
به روز شده در:۱۳۹۵/۱۰/۱۸
بازدید: 277 بار
ایمیل: